

I wish...

kaori-wish.jpg

I made new layout using Crate Paper. Brook Collection is really beautiful so that is one of an indispensable collections for my creation activity. And I LOVE white space... This cool "white" from PInk Plum Collection.

I took photo of my son when we went to the station over the beautiful sunset.
MY boy ---
You're just coming up 3years old.
You've grown since last year!
I wish....
So that such a peaceful days continue forever...

Crate Paperの大好きなBrook Collectionを使って1枚。台紙は、Pink Plum の白系です。Crate Paperはどのラインも白の台紙が充実しているのも好きなポイントの一つ。白、と言ってもそのどれもがコレクションに合うようにデザインされていて、本当に好きです♪古いラインの白台紙も好きなのでコレクションしています(笑)

Brook Collectionは色合いが本当にきれい!!ペーパーの色合いをイメージして、台紙にはCopicで色をつけました。使ったのは青、黄、緑の3色。いつも、色を選ぶ時は無意識に選んでいることが多く、後からじっくりと眺めてみると・・・写真やペーパー、エンベリと色が合っていることが多いです。意識して、選べるようになりたい(笑)

写真は、お気に入りの1枚です。休日の夕方、5時くらいに近所で撮ったもの。夕陽がとても綺麗で、駅へ向かっていたのですがiPhoneを取り出し、息子の背中をパチリ。逆光の柔らかい光の写真が好きなのですが、このくらい強い光もいいな~と。

IMG_1281.jpg

I colored the background by using Copic Air-Brusihig System. It is very convenient, I love it! I used some papers, rub-ons, stickers, art brads and chipboard accents ( cottage collection ).

もう見慣れた構図です(苦笑)でも、この形がやっぱり一番落ち着きます。透け感の可愛いシールは、近所の本屋さんで見つけたもの。ぷっくりとしていて、可愛いです♪

あと数日で3歳になる息子。本当に大きくなったね!この穏やかな日々がいつまでも続きますように・・・
ジャーナルをタイプして残しました。

COMMENT

Name
E-mail
URL
Comment
Pass  *
Secret? (管理者にだけ表示)
このコメントは管理者の承認待ちです
  • #
  • 2010.06.25(Fri)
  • Edit

about me

chelsea

Author:chelsea
Hi everyone!
My name is Kaori (also known as chelsea).
I live in Hokkaido,JAPAN with my husband and son.
I love scrapbooking,collage,violin,and so on....

Japanese → English

Instagram

I design for

cp girl-1


Gallery

kaori-g.jpg

mini album

mini-album.jpg

FC2カウンター


