スポンサーサイト


Creative Scrappers Sketch#109

kaori-109.jpg

Hi girls :)
Please enjoy a wonderful sketch of Creative Scrappers Sketch#109!
Here's my take and this week's sketch.

Creative Scrappers Sketch#109です。今週のスケッチはコチラ!

Creative Scrappers 109.jpg_thumb

I enjoyed this sketch very much! This photographs was taken by fuji intax mini on holiday. Where's your "
feel at peace" ? I can feel at peace when I'm with my family. I created this Layout using Studio Calico's Monthly kit and Documentary line.

縦と横のラインが素敵なリズムのあるスケッチですよね~♪スケッチでは写真1枚だけど、チェキの写真を2枚使いました。GWにモエレ沼公園へ行った時のもの。普段、カメラは私が手にしているので私が写っている写真が極端に少ないです。私と息子、貴重な2ショット(笑)もっと、沢山残しておかないと・・・ってもうすぐ3歳になる息子を見ていたら思いました。FEEL AT PEACE・・・心が安らぐという意味です。やっぱり、家族で過ごす時間が一番心が安らぐ瞬間ですよね!家族3人だから、数字の3を。

いつもはミストを使うけど、本当に久しぶりにCopicで着色してみました。Copicのエアープラシシステムはやっぱり便利ですよね~♪でも、エアーがすぐなくなってしまうのが残念だなぁ・・・エア缶のコストももう少し安くなってもらいたいものです。ミストはどういうグラデーションが現れるのか、偶然の美、という感じが楽しいけど、Copicの場合はほぼ思い通りにコントロール出来るのが楽しいです。

COMMENT

Name
E-mail
URL
Comment
Pass  *
Secret? (管理者にだけ表示)
このコメントは管理者の承認待ちです
  • #
  • 2010.06.21(Mon)
  • Edit

about me

chelsea

Author:chelsea
Hi everyone!
My name is Kaori (also known as chelsea).
I live in Hokkaido,JAPAN with my husband and son.
I love scrapbooking,collage,violin,and so on....

Japanese → English

Instagram

I design for

cp girl-1


Gallery

kaori-g.jpg

mini album

mini-album.jpg

FC2カウンター


